Skocz do zawartości

Witaj na Kuleczky.pl

Stale rozwijany projekt którego początki działalności sięgają listopada 2013 roku. Serwery tworzone z pasją przez ludzi z ogromnym doświadczeniem. Znajdziesz u Nas serwery Counter-Strike, głosowe oraz innych gier. Na forum każdy znajdzie miejsce dla siebie. Możesz tu stale rozwijać swoją karierę! Dziękujemy, że Nas odwiedzasz oraz tworzysz stale rosnącą Społeczność Graczy Kuleczky.pl !

Rekomendowane odpowiedzi

Nick z demka: Mimas

Steam ID/IP:  STEAM_0:1:35387230

Mapa:de_nuke

Link do Dema: http://f1.hltv.org.pl/srv34437/HLTV-1807270116-de_nuke.dem.zip

 

OPIS:

5:00 nie widać modelu ale celownik na model jak wychodzi z drabinki i jak podskakuje. 5:35 odrazu celownik za czerwoną gdzie widać głowe typowi on wolal nie strzelac bo na wh nie był pewien czy widać czubek glowy czy nie wiec wolal ominac zeby w razie czegosie nie spalic. 10:25 widac nogi 2 modeli które się oddalają ale on  strzela w tego którego nie widać bo zasłaniają rusztowania. 11:00 flesh leciał od dzwi 2 sek pozniej dostał prosto na ryj flesha rzuconego z dzwi za wentyl CT ale dalej wiedział co robic i skanowac kurnik. Zobacz ta akcje na wh. 12:06 dostaje flasha prosto na jape na blisko ale dalej wie co robic, jak dla mnie no flesh. 14:09 flash prosto na ryj kompletnie go nie zraża, skany od 14:30 trzeba na wh zobaczyc. kolejno skany od 15:30. w 15:40 idealnie w modele po zmianie pozycji idealnie w leb. od 17:54 z tego co pamietam na liniach admina idealnie wiedzial gdzie sa przeciwnicy. 18:00 juz strzela a typa jeszcze nie widac i idealnie jak wychodzi celownikiem wodził za nim. w 18:14 wiedział ze tam jest typ choc go nie widział. w 18:21 wisienka na torcie. I ostatnia jego akcje trzeba tylko na wh patrzeć.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5:00 - przejście celownika na gniazdo normalne, widać moment wyskoku CT`eka stąd celownik był przygotowany na jego zeskok w tym miejscu. -

5:35 - dynamiczne przejście celownika na czerwone, zero modelowania, w ułamku sekundy widać głowe za czerwonymi i celowanie w tamto miejsce było uzasadnione. Duży minus

10:25 - przecież on tam wali w miejsce gdzie nie ma modelu. Pełen chaos, zupełnie przypadkowe strzały, nie w tempo -

11:00 - nic konkretnego, intuicyjne zachowanie -

12:06 - to samo co wyżej -

14:06 - ale też i żadnej reakcji na model tez nie ma. Na fleszu można albo panikować, albo stać w bezruchu trzymać pozycje nie zdradzają miejsca. -

14:30 - skany daleko od modelu -

15:30 - totalnie nic - -

15:40 - Góre zawsze tak się skanuje od pochy, na jego obrone idzie fakt, że było ich aż tam 7 praktycznie w kupie. Trudno było kogoś nie trafić. Minus.

17:54 - NIC

18:21 - żadna wisienka na torcie, płynne ogarnięcie dworu, spóźniona reakcja na model i tak

 

Demo na czysto, styl gry non stop ten sam, te same przejścia na standardy, często nie w punkt, zero modelowania, szczęście miał tylko i wyłącznie przy skanowaniu góry z pochylni, ale tego nawet pod +/i nie podepne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2121.png

  • Dzięki! 1
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×