Skocz do zawartości

Witaj na Kuleczky.pl

Stale rozwijany projekt którego początki działalności sięgają listopada 2013 roku. Serwery tworzone z pasją przez ludzi z ogromnym doświadczeniem. Znajdziesz u Nas serwery Counter-Strike, głosowe oraz innych gier. Na forum każdy znajdzie miejsce dla siebie. Możesz tu stale rozwijać swoją karierę! Dziękujemy, że Nas odwiedzasz oraz tworzysz stale rosnącą Społeczność Graczy Kuleczky.pl !

Co ciekawego na Kuleczky.pl ?

Zapraszamy do konkursu Maniak FFA! Graj i zgarnij super nagrody !
Otwarte są rekrutacje na grafika, redaktora forum oraz redaktora fanpage!
Odwiedź koniecznie dział redakcji i bierz czynny udział w życiu na forum, czekają na Ciebie ciekawe wywiady/konkursy/newsy oraz różne serie z użytkownikami Kuleczky.pl

Kacper Amator

zaakceptowane Podanie na Admina :)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nick na Serwerze: Kacper Amator
Dlaczego Ty: : Gram od paru lat w cs ,jestem aktywny na [email protected] , czesto widze jako gracz gdy inni gracze łamia regulamin,czesto gram gdy nie ma zadnego admina na serwerze,a gdy go nie ma jest chaos na serwerze.
 Doświadczenie: Miałem dwa razy admina.
 Znajomość AMX [1-10]: 4,5
 Ile czasu dziennie spędzasz na serwerze: 3/4 weekend 3/7
Jak długo jesteś z nami:  półtorej miesiąca
Umiejetność rozpoznawania czitów wh etc.. [1-10]: 8
Składka miesięczna w tym darmowy VIP? [11.07zł] (TAK/NIE): TAK
 Link Do Game Tracker: https://www.gametracker.com/player/Kacper Amator/80.72.33.230:27295/
Masz Steam (TAK/NIE): TAK
Link do Banid:http://banid.pl/kto?to=0:1:429730952

Nie biorę admina po to by sie nim chwalić i go nadużywać , biorę go po to by pomagać :)

Edytowane przez Kacper Amator
  • Super! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi