Daffy_Fragers.

Skaczące grafiki.

26 postów w tym temacie

http://scr.hu/8xvj/0a837 Wy też tak macie? Jak zaznaczam, że wszystko w dziale mam przeczytane to te grafiki skaczą między środkiem, a lewym bokiem xd.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie norma

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TA, NA FULL HD SIE ZEPSULO, MJAK NAPRAW SZYBCIUTKO 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja tak nie mam na fhd

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

btw. Czemu masz podfora wyżej jak grafiki?

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie wiem pewnie dlatego, ze sie zepsulo, ale moge sie mylic 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zapewne łączy was jedna wspólna cecha, tzn. przeglądarka internetowa, nie chcę tu nikomu odradzać czy coś, ale polecam wam inna xD

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po zmianie przeglądarki internetowej mam dalej to samo...

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A oznaczyłeś np. dział jako przeczytany? :m1 kiedyś miałem taki suprajs i po odznaczeniu było git :v 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No odznaczam i wtedy skaczą i dalej niektóre są w złym miejscu

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a wyczyść dosłownie wszystkie przeglądarki ze wszystkiego. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U mnie jest wszystko w porządku.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyczyściłem Chrome i dalej to samo. 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ref

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ref

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aktualizacja laptopa

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja mam komputer :o 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To spróbuj do stanu początkowego, albo w przeglądarce masz ustawienia i tam zmieniasz w kodzie jak masz grafikę to obnizasz liczby do tylu żeby było dobrze. :kot5:kot5 

Wiesz o co chodzi ??

 

Za wysiłek musisz dac cos takiego podobnego do krzyża xddd

2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No nie za bardzo się orientuję:o 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kolejny za tłumaczenie :*

 

Wchodzisz w ustawienia przeglądarki, nie pamiętam potem dokładnie nazwy ale szukasz tam czegoś żeby ci wyświetliło kodowanie.

Jezdzisz po tym kodowaniu i ci potem powinno podśwoetlić zdj.

Jak dojedziesz do tej linii zmieniaj liczby położenia grafiki.

 

 

Dobra idę spać :kot5:kot5

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
10 godzin temu, Dayloos napisał:

Kolejny za tłumaczenie :*

 

Wchodzisz w ustawienia przeglądarki, nie pamiętam potem dokładnie nazwy ale szukasz tam czegoś żeby ci wyświetliło kodowanie.

Jezdzisz po tym kodowaniu i ci potem powinno podśwoetlić zdj.

Jak dojedziesz do tej linii zmieniaj liczby położenia grafiki.

 

 

Dobra idę spać :kot5:kot5

Ale wiesz, że to pomaga tylko do czasu odświeżenia przeglądarki? XDD

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, AviX. napisał:

Ale wiesz, że to pomaga tylko do czasu odświeżenia przeglądarki? XDD

Wiem ale jeśli to zapisze i usunie chyba u góry/na dole pasek "saved" i zapisze to mu zadziała ;)

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To "czegoś" to znaczy co? :m1 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ref

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ref

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.