Skocz do zawartości

Witaj na Kuleczky.pl

Stale rozwijany projekt którego początki działalności sięgają listopada 2013 roku. Serwery tworzone z pasją przez ludzi z ogromnym doświadczeniem. Znajdziesz u Nas serwery Counter-Strike, głosowe oraz innych gier. Na forum każdy znajdzie miejsce dla siebie. Możesz tu stale rozwijać swoją karierę! Dziękujemy, że Nas odwiedzasz oraz tworzysz stale rosnącą Społeczność Graczy Kuleczky.pl !

Co ciekawego na Kuleczky.pl ?

Zapraszamy do konkursu Maniak FFA! Graj i zgarnij super nagrody !
Otwarte są rekrutacje na grafika, redaktora forum oraz redaktora fanpage!
Odwiedź koniecznie dział redakcji i bierz czynny udział w życiu na forum, czekają na Ciebie ciekawe wywiady/konkursy/newsy oraz różne serie z użytkownikami Kuleczky.pl

Sasha

(JailBreak) Propozycje zabaw dla prowadzących

Rekomendowane odpowiedzi

PROPOZYCJE ZABAW DLA PROWADZĄCYCH ROZGRYWKĘ

 

"Ostatnia reakcja" - Zabawa polega na tym, że klawisz wydaje polecenie Ostatnia reakcja [czynność do wykonania]*, osoba która ostatnia wykona polecenie - ginie, jeżeli strażnik ma wątpliwości to powtórzy to jeszcze raz.
*Czynnością do wykonania może być - podskocz, kucnij, kucnij przytrzymaj, wstań, obróć się o 360 stopni w prawo, napisz na czacie słowo oraz wiele innych
Przykład - Jeżeli prowadzący powie ostatnia reakcja kucnij przytrzymaj, to ma obowiązek zabić gracza, który kucnął ostatni.

"Sajmon mówi" - Klawisz rozpoczyna tą zabawę słowami "Sajmon mówi zaczynamy zabawę w Sajmona", powinien jeszcze dodać "Sajmon mówi, Sajmonem jestem tylko ja".
Zabawa polega na tym, że więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego strażnika, tylko i wyłącznie, jeżeli przed poleceniami prowadzący powie "Sajmon mówi".
Jeżeli nie użyje zwrotu "Sajmon mówi", to więźniowie nie mogą wykonywać jego poleceń, ponieważ zginą.

Przykład - Sajmon mówi skakać - wtedy wszyscy więźniowie skaczą. Przestańcie skakać - jak ktoś przestanie - wtedy ginie, ponieważ nie było wcześniej polecenia "Sajmon mówi".

"Pierwsza reakcja" - Zabawa zbliżona do ostatniej reakcji, jednakże różni się tym, że osoba, która pierwsza wykona polecenie - wygrywa. Będzie wybierać to, o czym zadecyduje prowadzący, np. wybierze kogoś do zabicia z więźniów, wybierze zabawę, w którą chce się bawić oraz wiele innych możliwości, wszystko zależy od strażnika.

Przykład - Pierwsza reakcja podskocz. Osoba która pierwsza podskoczyła wybierze w co się mamy bawić.

"Krwawe słówka" - Prowadzący podaje słowo do napisania, osoba która pierwsza napisze je na say'u wybiera określoną liczbę więźniów przez strażnika do zabicia.

Przykład - Pobawimy się w krwawe słówka, słowo do napisania to "gruszka". Jeżeli na say'u pojawi się to słowo, to klawisz ma obowiązek poprosić więźnia, który pierwszy to napisał i podać mu określoną liczbę więźniów do zabicia.

"Dyktando" - Prowadzący podaje zdanie do napisania, osoba która pierwsza je napiszę - wygrywa i przysługuje jej pewne prawo - wybranie więźnia lub więźniów do zabicia. Dyktando musi zawierać wielką literę, wszystkie znaki polskie, typu ą, ś, ż, ć, ę, ó, ł, ń, oraz kropkę na końcu zdania.

Przykład - Pobawimy się w dyktando, zdanie do napisania to: Gżegżółka żre żółtka. Osoba, która poprawnie napisze zdanie tj. "Gżegżółka żre żółtka." - wygr

"Kuleczki" - Zabawa polegająca na tym, że prowadzący wybiera sobie jakąś broń i wystrzeliwuje z niej naboje. Zadaniem więźniów jest zgadnięcie ile naboi zostało klawiszowi, osoba która będzie najbliżej lub zgadnie - wygrywa.

Przykład - Pobawimy się w kuleczki, musicie zgadnąć ile mi zostanie naboi w Negevie. Zostało 56, <nick gracza> byłeś najbliżej, bo napisałeś 59 - wygrywasz.

"Translator" - Prowadzący podaje jakieś słowo w języku angielskim, a zadaniem więźniów jest przetłumaczenie go na język polski, lub odwrotnie w zależności od prowadzącego.

Przykład - Pobawimy się w Translatora, słowo do przetłumaczenia to conscientious. Brawo, <nick gracza> napisałeś jako pierwszy, że oznacza to skurpulatny - wygrywasz

"Odmieniec" - Zabawa dla 3 osób. Polega na tym, że prowadzący mówi na strzał z mojej broni piszecie "1 lub 2". Osoba która jest odmieńcem , czyli osoba która się wyróżnia-ginie. Jeżeli wszyscy napiszą tą samą, ginie ostatni.
Przykład - Bawimy się w odmieńca, na mój strzał z deagla piszecie 1 lub 2.
Kowalski: 1
Nowak: 1
Wiśniewski: 2
Wiśniewski - napisałeś inną cyfrę, niestety muszę Cię zabić.

"Mam Talent" - Jest to tzw. Talent Show – trzeba pokazać talent: są różne talenty, np. śpiewanie przez mikrofon, opowiadanie kawałów oraz wiele innych (wszystko zależy od twórczości więźniów)

Przykład - Jestem królikiem i robię dobre BH - wtedy terrorysta skacze na BH z czapką królik.

"Nurek" - Strażnicy chowają pustą broń na danym terenie, np. w basenie. Osoba która pierwsza ją znajdzie – wygrywa.

"Sniper" - CT wyznacza teren dla terrorystów, w którym mogą biegać, skakać itd, a później sam się od nich oddala i strzela losowo w pierwszego lepszego, aż zginie jedna lub więcej osób.

"Odwrotna reakcja" - Zabawa nie jest nawet podobna do ostatniej reakcji. Polega ona na tym, że antyterrorysta wydaje polecenie, a terroryści wykonują je na odwrót.
Polecenia do tej zabawy: Kucnij = 1 raz podskocz / Wstań = Nie wstawaj / Podskocz = 1 raz kucnij / Skaczcie = kucajcie / Spójrz w prawo = spójrz w lewo / Spójrz za siebie = spójrz przed siebie / Krok do przodu = krok do tyłu itd.

Przykład - Odwrotna reakcja - skakać. Wtedy ten kto skaczę - umiera, wszyscy powinni kucać (nie 1 raz, tylko cały czas).

"Wojsko" - Klawisz tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę, jeżeli ktoś źle wykona - ginie.

Przykład - Bawimy się w wojsko, na moją komendę baczność - patrzycie się na mnie, na komendę w prawo zwrot - obracacie się w prawą stronę, na komendę w lewo zwrot - w lewą stronę. Pamiętajcie, żeby zawsze obracać się względem waszej aktualnej pozycji, czyli jak patrzyliście się na strażnika i powiedział "w tył zwrot" (wtedy już byliście do niego plecami), a później "w prawo zwrot", to jesteście skierowani na prawo od tej pozycji w której aktualnie staliście. Czyli jak byliście plecami, to obrót w prawo o 90 stopni.

"Szczyt" - Zabawa polega na tym, że antyterrorysta wydaje polecenie, że zabawimy się w szczyt, osoba która jest wyżej - wygrywa. Wtedy więźniowie wchodzą na jak najwyższe punkty na mapie - wygrywa ten, kto jest wyżej. Oczywiście klawisz odlicza jakiś czas, np. macie 20 sekund na znalezienie najwyższego punktu.

"Sąd" - Klawisz wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo. Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne.

Przykład - Pobawimy się w przesłuchanie. <nazwa gracza> dlaczego kradłeś puszki coca-coli z automatu. Wtedy więzień się tłumaczy, np. że ma alergie na coca-cole i to nie jest on. Nie polecam mówić "to nie ja"-słabe wytłumaczenie :D

"Wieża" - Zabawa dla 4, 6, 8, 10, 12 a nawet większej liczby więźniów. Skazani dzielą się na 2, 3 lub 4 drużyny. Mają zrobić wieżę 2-3-4-5 lub nawet 6 osobową. Drużyna, która pierwsza zrobi wieżę - wygrywa.

"Wyższy Spray" - Zabawa znana i lubiana z CS 1.6. Polega na tym, że gracze bindują sobie klawisz (bind "t" "say !spray"), i osoba która zrobi spray wyżej - wygrywa.

"Niższy Spray" - Wszystko to samo, tylko ten, który niżej - wygrywa.

"Jedzonko" - Zabawa polega na tym, że więźniowie serwują dania klawiszom. Powiedzmy śniadanie - terrorysta przedstawia swój jadłospis. Jeżeli zaproponowane jedzenie spodoba się klawiszowi, to więzień przeżyje.

Przykład - Pobawimy się w Fast Food, chciałbym zjeść śniadanie - co mi zaproponujecie? TT odpowiada - Jajecznica z 4 jajek, tosty + herbata. Jedzenie mi się spodobało - przeżyjesz.

"Lewy i prawy" - Zabawa polega na tym, że klawisz wyznacza 2 pola, np. lewy kąt klatki i prawy kąt klatki. Zadaje pytanie, np. W którym roku rozpoczęła się pierwsza wojna światowa? Lewy kąt to 1914, a prawy kąt to 1918. Osoby które wybiorą poprawną odpowiedź - przeżyją.

"Quiz" - Strażnik zadaje pytanie, osoba która pierwsza odpowie/odpowie poprawnie - wygrywa.

"Skróty" - Bardzo prosta zabawa - CT podaje skrót, TT musi go rozszyfrować.

Przykład - Pobawimy się w skróty, co oznacza skrót ZSRR - osoba która pierwsza napisze Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich - wygrywa.

"Wybitny skoczek" - Osoba, która wykona lepszy, bardziej interesujący skok do basenu - wygrywa. Albo przegrywa osoba, która skoczyła najbardziej monotonnie, nudno.

"Synonimy" - Zabawa polega na tym, że piszecie synonim do danego słowa. Osoba, która napisze jako pierwsza - wygrywa.

Przykład - Synonim do słowa woda - ciecz, napój, płyn, picie, tlenek wodoru. Jest to po prostu wyraz bliskoznaczny, na tyle podobny, że możemy go zamienić drugim.

"Antonimy" - zabawa polega na tym, że piszecie odwrotność danego słowa.

Przykład - Antonim do słowa mały - duży. Do słowa ciemny - jasny.

"Wyścig" - Terroryści muszą przebiec daną trasę wyznaczoną przez klawisza, ten kto dobiegnie pierwszy - wygrywa.

"Rzut bronią" - Strażnik daje pustą broń więźniom, wyznacza miejsce, którego nie mogą przekroczyć, np. linię i stronę, w którą mają rzucać. Osoba która rzuci dalej - wygrywa. Są specjalne mapy do tego, ale można to również wykonać, jeżeli nie ma specjalnego miejsca na mapie :).

"Jaka to melodia" - Klawisz puszcza muzykę, a terroryści muszą zgadnąć tytuł piosenki. Osoba która zgadnie i jest pierwsza - wygrywa.

"Prawda czy fałsz" - Prowadzący wyznacza 2 miejsca, w których staną terroryści, np. lewy róg to prawda, prawy to fałsz. Zadaje pytanie, po czym TT ma 5 sekund na wybranie odpowiedzi, osoby, które wybiorą poprawnie - przeżyją.

Przykład - CT zadaje pytanie, czy Bitwa pod Grunwaldem była w 1410 roku. Lewy róg to prawda, prawy to fałsz. Osoby, które ustawiły się po prawej stronie - giną.

"Wyliczanka" - Wygrana osoba wybiera liczbę od 1 do X*. Terroryści muszą być ustawieni w równym szeregu, wtedy klawisz odlicza od prawej lub lewej strony tą liczbę i ginie osoba, na którą wypadnie. *X - Liczba pozostałych przy życiu terrorystów.

"Lustro" - Terroryści muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić.

"Wierszyk" - Klawisz daje kilkadziesiąt sekund na ułożenie wierszyka z rymami - kto nie ułoży - ginie.

"Rymy" - Prowadzący podaję jakąś frazę, a więźniowie muszą dokończyć ją rymami, kto poda najśmieszniejszy rym(nieobraźliwy, bez przekleństw) - wygrywa.

"Wyścig na plecach" - Klawisz robi grupki 2 osobowe, a następnie wyznacza trasę do przebiegnięcia. Jednak terroryści muszą pokonać trasę we 2, czyli jeden musi stać na drugim i muszą iść dość powoli, żeby nie spaść. Jak spadną, to zaczynają od początku.

"Skan" - zabawa polega na tym, ze terroryści wchodzą do izolatki, lub do pomieszczenia, wtedy klawisz ich skanuje. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci.

"Światła" - Klawisz wyznacza teren, po którym TT może biegać i bawić się w światła. Prowadzący ma 3 kolory - zielony, czerwony i pomarańczowy. Jak powie kolor zielony - to więźniowie mają biegać, jak czerwony, to każdy się zatrzymuje i ma bezruch, jak pomarańczowy, to mają chodzić.

"Koziołki" - Terroryści dobierają się w pary i muszą przejść tor. Jeden terrorysta kuca, drugi przez niego przeskakuje i w miejscu dotknięcia ziemi nie może się ruszać i musi kucnąć, wtedy kolega powtarza jego czynność aż dobiegną do mety.

"Matematyk" - Strażnik zadaje pytanie matematyczne, np. ile to jest 3 do potęgi 5. Jeżeli ktoś jako pierwszy odpowie, że np. 3 do potęgi 5 to 243, to wygrywa.

"Państwa" - Klawisz podaje literkę, a więźniowie mają na tą literkę napisać państwo. Osoba, która pierwsza to wykona - wygrywa.

"Stolice" - Klawisz podaję jakieś państwo, a terroryści mają napisać co jest jego stolicą, lub odwrotnie, podaje stolicę, a terroryści muszą napisać jakiego państwa jest to stolica.

"Czapeczki" -Klawisz każe ustawić się więźniom w szeregu i zmieniać czapki. Osoby, które mają te same czapki lub wyszły z rzędu giną.

"Familiada"-Klawisz tworzy dwie drużyny, które ustawiają się gęsiego. Wywołuje po 1 osobie z każdej drużyny, które mają odpowiedzieć na pytanie wielokrotnego wyboru. Osoba, która odpowie później ginie.

"Kamikadze" -Klawisz prowadzi więźniów na wieżę lub inny wysoki punkt, z którego mają skakać. Mają oni określoną ilość skoków, wygrywa ten, który ma najmniej HP.

"Kłamczuch" – Wybrany więzień pokazuje coś prowadzącemu (np. skacze, zakłada czapkę), a reszta graczy jest odwrócona do nich plecami. Następnie odwracają się oni w stronę więźnia i on mówi/pokazuje co zrobił przed prowadzącym lub kłamie. Osoby, które nie zgadną -giną.

 

 

"Alfabet"– Gra polega na podaniu litery z alfabetu. Po podaniu litery więźniowie muszą napisać kolejność tej litery

w alfabecie. Przykład: jeżeli prowadzący poda literę D więzień musi napisać 4.
Edytowane przez Kureda
Dwa razy była ta sama zabawa.
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Niechciany żyd." — Spotkałem się z nią na innym serwerze, a także na naszym. Liczba osób musi być nieparzysta, można do tego użyć ostatniej reakcji lub czegoś innego. Polega ona na tym, że strażnicy dzielą więźniów na dwie grupy, a jedną osobę zostawiają na samym środku. Osoba będąca "żydem" musi wybrać jedną grupę, która jest potem zabijana razem z nim.

 

"Egzekucja." — Strażnicy wybierają więźnia, który występuje przed szereg, inni w tym czasie muszą patrzeć się w przeciwnym kierunku. Więzień dostaję deagla z daną ilością naboi (1-7) i uruchamiany jest boks. Może spróbować się zbuntować lub zabić kolegę czy kolegów...

 

"Myślę o pewnej liczbie..." — Zabawa znana dla większości, ale nie używana na JB. Spotkałem ją jednak na jednym serwerze i była ciekawa odmiana. Strażnik mówi:

  1. "Myślę o pewnej liczbie... Kto ją zgadnie ginie."
  2. "Myślę o pewnej liczbie... Kto ją zgadnie wybiera." (osobę lub osoby do zabicia)

Natychmiast na team_say pisze jaka to jest liczba (od 0 do 10). Więźniowie muszą wtedy napisać na say jaka to jest liczba i dalej to już jest chyba jasne.

 

"Raz, dwa, trzy... Baba Jaga patrzy!" — Do tej zabawy potrzeba minimum 2 CT oraz większej grupy CT. Zabawa polega na tym, że gdy CT prowadzący odwraca się w stronę więźniów muszą oni się nie ruszać, a gdy on patrzy w innym kierunku (nie widzi ich) to muszą się poruszać. Drugi strażnik w tym czasie pilnuje, żeby więźniowie cały czas byli w ruchu. Polecam prowadzić zabawę w terrarium lub jak jest, to w jednej dużej celi.

 

"Gorący ziemniak." — Strażnik tworzy koło na którym każe się ustawić więźniowie i stać w bezruchu. Następnie rzuca im piłkę i muszą podawać szybko między sobą, żeby nie trzymać ją zbyt długo. Kto wyrzuci piłkę za koło lub będzie ją trzymać ponad 3-5 sekund, natychmiastowo jest zabijany.

 

"Potwór." — Strażnik mówi daną rzecz (np. "drzwi celi" lub "łóżko w celi"), a pierwszy więzień, który ją uderzy pięścią wygrywa lub ostatni jest zabijany. Dobrze jest to przeprowadzać na bogatszych w wystrój mapach.

 

"Daltonista/Kolory." — Strażnik mówi dany kolor, a pierwszy więzień, który uderzy pięścią w niego wygrywa lub ostatni jest zabijany.

 

"Czołgista." — Dobrze prowadzi się na małych boiskach. Więźniowie stają w miejscu, mają bezruch na kucaka, dana osoba dostaje piłkę (lub drużyna) i bez poruszania się muszą trafić do bramki przeciwnika/ów. Gdy piłka wypadnie, strażnik musi ją podać najbliższemu od niej więźniowi. Nie można w niej całkowicie zasłaniać bramkę.

 

"Berek przyścienny." — Więźniowie muszą się przemieszczać między ścianami, strażnik może bić osoby, które nie są przy ścianie lub są przy jednej za długo.

 

"Wiedźma." — Więźniów ustawia się przy ścianie, a prowadzący staje dalej od nich. Gdy na nich nie patrzy muszą biec w jego stronę, gdy patrzy muszą stać w bezruchu, inaczej się zabija. Kto pierwszy uderzy w "wiedźmę" (czyt. Prowadzącego) wygrywa.

 

"Prezent." — Prowadzący pyta się co daliby mu więźniowie w prezencie, odpowiedź najlepsza wygrywa lub najgorsza przegrywa.

Edytowane przez Paranoik
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Katyń.

Wszyscy więźniowie stają w szeregu patrzą przed siebie.

CT bierze AWP i wcelowują się w głowy wzdłuż lini.

Na komendę prowadzącego "Katyń" więźniowie kucają a CT strzelają.

Ostatni żywy ma życzenie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Największe kłamstwo." — Więźniowie muszą napisać jak najbardziej absurdalne, śmieszne lub największe możliwe kłamstwo. Osoba, której pójdzie najlepiej - wygrywa.

 

"Absurdalna prawda." — Więźniowie muszą napisać jak najbardziej absurdalną i niewiarygodną prawdę. Komu pójdzie najlepiej - wygrywa.

 

"Pianista." — Strażnik wystrzeliwuje lub wystukuje pałką jakąś melodię, a więźniowie muszą zgadywać jaki to jest utwór. Kto zgadnie - wygrywa. Fajna zabawa zaczyna się, gdy dwóch CT'ków współpracuje i wygrywają melodię razem - jeden uderzając, drugi strzelając.

 

"Mistrz reakcji." — Zabawa na minimum dwóch strażników, polega ona na tym, że gdy jeden CT strzeli - więźniowie muszą podskoczyć, gdy drugi to muszą kucnąć. Zabawę prowadzi się z pistoletami, a więzień, który się pomyli jest zabijany. Trzeci strażnik może ewentualnie robić za zmylanie lub pilnować porządek.

 

"Pacyfista." — Więźniowie mają wyznaczony teren, np. klatkę terrarium i uruchamiany jest im boks na ustalony wcześniej czas, dobrze jest na 10-15 sekund. Więzień który zabije innego więźnia jest zabijany przez strażnika, a po upływie wyznaczonego czasu więźniowie mają bezruch. Więzień, który ma najwięcej życia - wygrywa.

 

"Kapuś." — Na komendę prowadzącego więźniowie piszą nick, któregoś ze swoich kolegów lub "Ja". Osoba, która dostanie najwięcej głosów jest winna, czyli zabijana.

Edytowane przez Paranoik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pozycje jednej zabawy dla prowadzącego 

Bombowy granat (raz AviX robiłeś tą zabawę tylko że pod inną nazwą xd) zabawa polega na tym że więźniowie stają w okręgu zrobionego przez CT markerem, poczym CT skacze bądź rzuca pod nogi granat trzy osoby z największą ilością HP bądź jedna zależy od CT przeżyję. 

  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za Pytanie.

 

Zabawa polega na zadawaniu pytań i odpowiadaniu na nie wyłącznie pytaniami. np.

 

-To nie ty byłeś dzisiaj wieczorem w barze?

-Jesteś pewien, że akurat to byłem ja?

-A co niby wtedy mogłeś robić?

-Grałem w cs-a. - Tutaj gracz popełnia błąd gdyż to nie jest pytanie. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Blokier/Murarz

 

Strażnik wybiera 2 lub więcej więźniów (zależnie ile jest wszystkich tt) którzy mają blokować innym droge.

Reszta więźniów ma przebiec najlepiej korytarzem z jednego punktu do drugiego. Ostatni więzień lub większa ilość ginie.

Jest też opcja z biciem pięścią, np. więzień uderzony pieścią przez blokiera ginie.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podrywanie- zabawa polega na tym że osoba wyznaczona przez strażnika (najlepiej girl)  zostaje posrywana przez resztę strażników jeżeli powie tak to więzień żyje jeżeli nie ginie jeżeli osoba podrywają chamsko pisze ciągle nie może być zabita. 

Liczba PI - strażnik mówi, ktoras z kolei liczby PI np, 6 więzień, który powie dobrze przeżywa lub jak w pierwszej reakcji

Muzyk - starzik gra jakiś utwór na broni więzień który zgadnie żyje lub jak w pierwszej reakcji aha i CT Pisze na say żeby nje było że oszukuje

Piosenkarz- ct podaje nazwę znanej pisoenki więzień, który najwięcej zaśpiewa przeżywa. 

  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znienawidzony wiezień - Aby zabawę można było zacząć to na serwerze musi być admin. Zabawa polega na tym, że admin robi vota przy pomocy komendy amx_vote wybierając żyjących więźniów i wszyscy gracze na serwerze mogą wybrać osobę, która może zostać zabita. Można trochę pokombinować i pisać w tytule vota klo najbardziej śmierdzi na serwerze itd. Zabawa jest dobra gdyż wciąga również nieżyjących graczy. Osoba z największą umiera.

@a kuku to był tylko przykład, normalnie to po prostu można napisać "wybierz osobę, która według ciebie zasługuje na śmierć".

Edytowane przez PoloxDisc
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajna propozycja @PoloxDisc lecz gracz który nie zna się na żartach może poczuć się obrażany-obrażany 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz Dwa Trzy baba Jaga patrzy - prowadzący idzie z więźniami do jakiegoś sporego pomieszczenia . Ustawia więźniów pod jedna ściana a sam staje pod drugą na przeciw . Strażnik odwraca się i patrzy się w ścianę . W tym czasie więźniowie idą w kierunku strażnika bez skakania . Strażnik wypowiada komendę raz dwa trzy baba Jaga patrzy i w tym momencie się odwraca a więźniowie muszą stać w bezruchu nawet nie mogą ruszyć myszka . Kto się poruszy to ginie . Zabawa najlepiej z udziałem dwóch strażników żeby jeden prowadził a drugi żeby więźniowie nie oszukiwali i nie uciekali ;-) Gracz lub gracze którzy dojdą do ściany przy której jest strażnik i zrobią spreja wygrywają 

Edytowane przez a kuku
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Zakazane słówka" - zabawa polega na odpowiadaniu na pytania prowadzącego, nie używając słów TAK i NIE. W przypadku użycia tych dwóch wyrazów, więzień może liczyć się ze śmiercią. Odpowiedzi muszą zmieścić się w pięciosekundowym limicie czasowym, nie zawierać słów podobnych do tak/nie (przykład: no, yeep, nope), oraz być tworzone w naszym ojczystym języku. 

 

"Zabójczy krąg" - Więźniowie tworzą jeden, wielki krąg. Strażnik losuje jednego więźnia, który musi wystąpić do środka i rozpocząć zabawę. Jego zadaniem będzie wskazanie więźnia, którego wylosuje serwer, po wpisaniu komendy /losuj. Jeśli uda mu się zgadnąć, to osoba przez niego wskazana ginie. W innym przypadku śmierć ponosi osoba, która tego więźnia wyznaczała. Podczas zabójstwa więźnia, który zaczynał grę, strażnik losuję następną osobę, która będzie musiała wskazać więźnia, którego wskaże następie:) 

 

"Zgadnij kto to" - Strażnik wybiera sobie w myślach jedną, każdemu znaną osobę (może być to ktoś sławny, ktoś z serwera, postać fikcyjna, whatever). Celem zabawy jest odgadnięcie przez więźnia, o jaką postać chodzi, poprzez zadawanie tak skonstruowanych pytań, aby strażnik mógł na nie odpowieidzieć tylko słowami "TAK" i "NIE" (na przykład: -czy twoja postać jest kobietą? | czy twoja postać ma dzieci?). Pierwszy więzień, który poda dobrą odpowiedź - ma życzenie. 

Edytowane przez Rodeo Rita
  • Super! (+) 3
  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

,,Ziemniak" - Więźniowie muszą być blisko siebie w kole czy tam w kwadracie po czym strażnik wchodzi na więźniów i rzuca w środek granata wybuchowego, więzień który zginie jest właśnie ziemniakiem.

  • Plus 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

,,Idol" - Zabawa polega na tym, że strażnik włącza mikrofon dla więźniów i mówi "Rozpoczynam zabawę w idola wylosowany więzień wychodzi na marker i będzie mi śpiewał jak mi się spodoba to przeżyjecie jeśli mi się nie spodoba to giniecie."  I na tym to polega.

  • Plus 1
By  Twój Szef,

Używaj opcji edytuj, nie pisz posta pod postem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×