Skocz do zawartości

BadLuck

Legenda
  • Zawartość

    2031
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Wpisów na Chatboxie

    681

Ostatnia wygrana BadLuck w dniu 13 Lipiec

Użytkownicy przyznają BadLuck punkty reputacji!

Reputacja

1225 Zdobywca

O BadLuck

Informacje

  • Płeć:
    Nie powiem
  • Serwer
    ...

Ostatnie wizyty

9004 wyświetleń profilu
  1. Dla osób aktywnych itd spoko ranga. Wiec tak, tylko kolorek bardziej pod kulki przerobić, bo ten tak pod sponsora zalatuje
  2. ✎ pytanie na dziś

    Maczete, roczny zapas fajek i dziewczyny do clubu GO-GO (miało nie byc dziwek, ale sa dziewczyny)
  3. To pierwszego września znow rekrutacja ? Xdd gz
  4. ✎ pytanie na dziś

    Rich cham Musi pochodzić ze wsi bo na mieście same p**** w rurkach choda, również dot kobitek
  5. zaakceptowane

    Również na tak, na poprzednim dd2 nie było na niego skarg. Ogarnięty i obiektywny z niego adminek. Troche ssie z smerfem. No ale cóż, każdy ma jakieś nalogi
  6. Cześć
  7. ✎ pytanie na dziś

    Kobietą zawsze ciekawiło mnie co tam maja zamiast fujary xdd
  8. @Madziula ;3 najlepszego
  9. G G G good kurwa job
  10. 22 xdd
  11. ✎ pytanie na dziś

    Na chujowe filmy do kina chodziłaś, ud nie pokazałaś i dlatego.
  12. nope, plugin ogólnie kolidował z vm. Dark dodaje sma aby można było edytować plugin w razie problemów. Większość osób z amxx ich nie dodaje ze względu na prawa autorskie czy jak im tam było. Xd W linku powinien byc odnosnik do starej wersji, w komentarzach jest tam opisane co nie dziala z czym itd ^^
×